Miroslav Mráz

Bakalářská práce

Porovnanie nákupnej atmosféry spoločnosti Intersport a slovenskej firmy Exisport

Porovnání nákupní atmosféry společnosti Intersport a slovenské firmy Exisport
Anotace:
Cílem práce je posoudit nákupní atmosféru ve dvou maloobchodních jednotkách a na základě určitých kritérií určit, která jednotka má lepší nákupní atmosféru, případně ve kterých oblastech je lepší než ta druhá. V úvodní části je teoretický základ práce, jsou zde definované prvky, které tvoří nákupní atmosféru. Také se zde nachází popis metod, pomocí kterých je analyzována nákupní atmosféra v maloobchodních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the shopping atmosphere in two retail stores. The aim is also to decide, based on particular criteria, which one is better than the other and in what areas. In the first part there is theoretical part, there are definitions of elements which create the shopping atmosphere. In this part there is also a description of methods, which are used to analyze the shopping …více
Abstract:
Cieľom práce je posúdiť nákupnú atmosféru v dvoch maloobchodných jednotkách a na základe určitých kritérií určiť, ktorá jednotka má lepšiu nákupnú atmosféru, prípadne v ktorých oblastiach je lepšia ako tá druhá. V úvodnej časti je teoretický základ práce, sú tu definované prvky, ktoré tvoria nákupnú atmosféru. Taktiež sa tu nachádza popis metód, pomocou ktorých je analyzovaná nákupná atmosféra v maloobchodných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38150

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

Všechny práce