Bc. Jan NOVÁK

Master's thesis

Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti

Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na kupní cenu nemovitosti. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická literární rešerše, kde jsou popsány základní definice marketingu, marketingové strategie, faktory, které ovlivňují kupní cenu nemovitosti a podmínky pro podnikání v realitním oboru, co se týče realitních zprostředkovatelů. A druhá praktická část, která je zaměřena na vybranou …more
Abstract:
This master's thesis examines the impact of marketing on property purchase price. The thesis consists of two parts. The first part is a theoretical literature review which describes basic definitions of marketing, marketing strategies and factors that influ-ence the purchase price of a property and conditions for doing business in the real estat industry specificallly in terms of real estate agents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Denisa Pěkná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NOVÁK, Jan. Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologická

UNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE

Faculty of Agriculture and Technology

Master programme / field:
Agriculture Specialization / Land Adjustment and Real Estate Trade