Bc. Jan NOVÁK
Master's thesis
Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem marketingu na kupní cenu nemovitosti. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická literární rešerše, kde jsou popsány základní definice marketingu, marketingové strategie, faktory, které ovlivňují kupní cenu nemovitosti a podmínky pro podnikání v realitním oboru, co se týče realitních zprostředkovatelů. A druhá praktická část, která je zaměřena na vybranou …moreAbstract:
This master's thesis examines the impact of marketing on property purchase price. The thesis consists of two parts. The first part is a theoretical literature review which describes basic definitions of marketing, marketing strategies and factors that influ-ence the purchase price of a property and conditions for doing business in the real estat industry specificallly in terms of real estate agents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denisa Pěkná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁK, Jan. \textit{Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Agriculture and Technology. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6crh22/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁK, Jan. Vliv marketingu na kupní cenu nemovitosti. České Budějovice, 2023. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Fakulta zemědělská a technologickáUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Agriculture and TechnologyMaster programme / field:
Agriculture Specialization / Land Adjustment and Real Estate Trade
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketing prodeje nemovitostí v M&M reality holding a. s.
Nikola Jankovičová -
Marketingový projekt společnosti PUBLIC REALITY s.r.o., správa nemovitostí 'Od relativity k realitě'
Jitka Bočková -
Studie variability cen bytů v panelovém domě při prodeji bytových jednotek v oblastech s vysokou koncentrací nepřizpůsobivých občanů.
Michaela Vernersson