Thanh Hang Nguyenová

Bakalářská práce

Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.

Identification of the Causes of Declining Customer Satisfaction of Alza.cz, a.s.
Anotace:
Obsah bakalářské práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost internetového obchodu společnosti Alza.cz a.s. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory, jež mohou být příčinou klesající spokojenosti B2C zákazníků tohoto obchodu. Práce se opírá o teoretický základ evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), jenž vychází ze sedmi hypotetických proměnných, jimiž jsou zákaznická spokojenost, zákaznická …více
Abstract:
The content of the bachelor thesis focuses on customer satisfaction of the online store Alza.cz a.s. The main goal is to identify the factors that may be the cause of the declining satisfaction of B2C customers of this e-shop. The thesis is based on the theoretical basis of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), which is based on seven hypothetical variables, which include customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83430