Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s. – Thanh Hang Nguyenová
Thanh Hang Nguyenová
Bakalářská práce
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Identification of the Causes of Declining Customer Satisfaction of Alza.cz, a.s.
Anotace:
Obsah bakalářské práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost internetového obchodu společnosti Alza.cz a.s. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory, jež mohou být příčinou klesající spokojenosti B2C zákazníků tohoto obchodu. Práce se opírá o teoretický základ evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), jenž vychází ze sedmi hypotetických proměnných, jimiž jsou zákaznická spokojenost, zákaznická …víceAbstract:
The content of the bachelor thesis focuses on customer satisfaction of the online store Alza.cz a.s. The main goal is to identify the factors that may be the cause of the declining satisfaction of B2C customers of this e-shop. The thesis is based on the theoretical basis of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), which is based on seven hypothetical variables, which include customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83430
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83430
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení spokojenosti zákazníků v podniku zabývajícím se zemědělskou prvovýrobou
Michaela Špačková -
Analýza spokojenosti zákazníků s mobilní aplikaci
Anastasia Zhurbenko -
Měření spokojenosti zákazníků se službami České pošty, s.p.
Hana Kurajská -
Analýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školy
Emilie Juřicová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
Aneta Křížová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze