Thanh Hang Nguyenová

Bachelor's thesis

Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.

Identification of the Causes of Declining Customer Satisfaction of Alza.cz, a.s.
Abstract:
Obsah bakalářské práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost internetového obchodu společnosti Alza.cz a.s. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory, jež mohou být příčinou klesající spokojenosti B2C zákazníků tohoto obchodu. Práce se opírá o teoretický základ evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), jenž vychází ze sedmi hypotetických proměnných, jimiž jsou zákaznická spokojenost, zákaznická …more
Abstract:
The content of the bachelor thesis focuses on customer satisfaction of the online store Alza.cz a.s. The main goal is to identify the factors that may be the cause of the declining satisfaction of B2C customers of this e-shop. The thesis is based on the theoretical basis of the European Customer Satisfaction Index (ECSI), which is based on seven hypothetical variables, which include customer satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83430