Multimediální podpora výuky práce se zvukem – Bc. Petr BALAJKA
Bc. Petr BALAJKA
Diplomová práce
Multimediální podpora výuky práce se zvukem
Multimedial support of work with sound education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem struktury, obsahu a tvorbou multimediální pomůcky, která byla následně zařazená do e-learningového výukového kurzu Vzdělávací technologie v rámci rozvíjení informačních kompetencí studentů Pedagogické fakulty Ostravské univerzity. Struktura a obsah multimediální pomůcky byla navržená na základě analýzou zjištěných nedostatků při plnění studijních požadavků v rámci …víceAbstract:
This Thesis is concerned with proposal of multimedial tool, its content and construction, that will be implemented into e-learning training course Education technologies within developing students IT skills and competencies at Pedagogical faculty of University of Ostrava. Structure and content of multimedial tool were designed after deep analysis of known problems, revealed during part Sound of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2011
- Vedoucí: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALAJKA, Petr. Multimediální podpora výuky práce se zvukem. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití tištěných a digitálních materiálů při práci s dítětem s elektivním mutismem
Veronika Hanusová -
Seberegulované učení s digitálními technologiemi v souvislosti s well-beingem vysokoškolských studentů
Michaela Kotlanová -
Práce s digitálními vzdělávacími zdroji během distanční výuky: reflexe zkušeností učitelů druhého stupně základních škol
Lenka Malá -
Percipované kompetence žáků 2. stupně ZŠ při práci s digitálními technologiemi
Denisa Freithová -
Diplopie s insuficiencí konvergence u nestrabujícího pacienta
Andrea Košťálová -
E-learning an ősterreichischen Schulen
Jana Ritterová -
E-learning - nove interaktivni metody vyuky s akcentem na multimédia
Michal Budinský -
E-learning pro sluchově postižené žáky
Zuzana Malíková