Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh – Lucia Poledňáková
Lucia Poledňáková
Diplomová práce
Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Storck při uvedení oplatky Knoppers na český a slovenský trh. Úvodem je představená samotná společnost, její závody a jednotlivé produkty. Následuje charakteristika trhu cukrovinek a trhu oplatek a sušenek a porovnání jednotlivých trhů v České a Slovenské republice. V další části jsou uvedené jednotlivé složky marketingového mixu a jejich …víceAbstract:
The thesis focuses on marketing strategy of Storck when launching a new product to the Czech and Slovak market. At the beginning the parent company and its Czech subsidiary are introduced together with their production capacities and products. In the next part, there is an analysis of Czech confectionary market and wafer and biscuit market as well as comparison of Czech and Slovak wafer market. In …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Storck pri uvedení oblátky Knoppers na český a slovenský trh. V úvode je predstavená samotná spoločnosť, jej závody a jednotlivé produkty. Nasleduje charakteristika trhu cukroviniek, trhu oblátok a sušienok a porovnanie jednotlivých trhov v Českej a Slovenskej republike. V ďalšej časti sú uvedené jednotlivé zložky marketingového mixu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jakub Hnidák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Jana Mihoková -
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Eva Malecká -
Spotřebitelské chování na trhu se sušenkami a oplatky
Thu Trang Tran -
Stanovení vhodných technologických podmínek při výrobě lázeňských oplatek ve vztahu ke snížení obsahu akrylamidu
Tereza Novotná -
Správanie spotrebiteľa pri nákupe cukroviniek vo vybranej lokalite
Lucie Červáková -
Chocolate Confectionery market analysis - United Kingdom
Alexandra Kiš Bandiová