Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek – Jana Mihoková
Jana Mihoková
Diplomová práce
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu sušenek a oplatek
Purchasing decision process of consumers in the sweet biscuits and wafers market
Anotace:
Cílem práce je analyzovat kupní chování spotřebitelů na trhu sušenek a oplatek, nalézt specifika a zmapovat využití prodejních kanálů. První část je věnována teoretickému aparátu, který pomůže pochopit spotřebitelovy predispozice, životní styl a průběh kupního rozhodovacího procesu v obecné rovině. Druhá část je zaměřena na samotný trh sušenek a oplatek a současnou situaci. Třetí praktická část se …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze a purchasing behavior of consumers in the market of biscuits and wafers, find specifics and map out the usage of sales channels. The first part focuses on the theoretical apparatus that helps to understand consumers' predispositions, lifestyle and purchasing decision process in general. The second part concentrates on biscuits and wafers and the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Lenka Kopáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím