Lucia Poledňáková

Diplomová práce

Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh

Marketingová stratégia vybranej spoločnosti pri uvedení nového výrobku na trh
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Storck při uvedení oplatky Knoppers na český a slovenský trh. Úvodem je představená samotná společnost, její závody a jednotlivé produkty. Následuje charakteristika trhu cukrovinek a trhu oplatek a sušenek a porovnání jednotlivých trhů v České a Slovenské republice. V další části jsou uvedené jednotlivé složky marketingového mixu a jejich …více
Abstract:
The thesis focuses on marketing strategy of Storck when launching a new product to the Czech and Slovak market. At the beginning the parent company and its Czech subsidiary are introduced together with their production capacities and products. In the next part, there is an analysis of Czech confectionary market and wafer and biscuit market as well as comparison of Czech and Slovak wafer market. In …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou spoločnosti Storck pri uvedení oblátky Knoppers na český a slovenský trh. V úvode je predstavená samotná spoločnosť, jej závody a jednotlivé produkty. Nasleduje charakteristika trhu cukroviniek, trhu oblátok a sušienok a porovnanie jednotlivých trhov v Českej a Slovenskej republike. V ďalšej časti sú uvedené jednotlivé zložky marketingového mixu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jakub Hnidák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20608

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod