Kateřina Štruncová

Bakalářská práce

Prezentace modálních sloves v učebnicích anglického jazyka pro žáky 2. stupně základních škol

Modal Verbs in Textbooks of English for Lower-secondary Learners
Abstract:
This thesis focuses on the theory connected with central modal verbs and their interpretation in textbooks for lower-secondary learners. The main topic of the paper is the semantic meanings of the modal verbs, their morphological and syntactic characteristics. The paper deals with didactic transformation, its levels and its impact on the presentation of modal verbs in textbooks. The work includes professor …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na teorii centrálních modálních sloves a jejich výklad v učebnicích pro žáky na druhém stupni základních škol. Hlavním tématem práce jsou sémantické, morfologické a syntaktické charakteristiky modálních sloves. Práce pojednává o didaktické transformaci, jejich úrovních a jejím dopadu na prezentaci sloves v učebnicích. Práce zahrnuje pojetí kognitivního vývoje profesora …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Štruncová, Kateřina. Prezentace modálních sloves v učebnicích anglického jazyka pro žáky 2. stupně základních škol. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická