Kateřina Koutná

Diplomová práce

Strategické plánování v kultuře na příkladu hudebního festivalu Pražské jaro.

Strategic Planning in the Arts on Example of the Prague Spring International Music Festival
Anotace:
Teoreticko-metodologická část: strategické plánování v kultuře. Aplikační část: poslání a cíle organizace, analýza okolí organizace, interní analýza, analýza marketingových výzkůmů, strategie doporučované organizaci na základě porovnání vnitřní a vnější analýzy, operační plány pro implementace navržených strategií, finanční vyčíslení zavedení strategií.
Abstract:
Metodologic part: strategic planning in the arts. Practical part: mission of the organization, external analysis, internal analysis -- analysis of the marketing research, strategies proposed on a basis of comparison of the external and internal analysis, implementation plans, financial evaluation of suggested strategies.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Roman Bělor

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14963