Petra VOTOČKOVÁ

Diplomová práce

Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu

Marketing of a National Park as a tourist destination
Anotace:
Národní park České Švýcarsko je velmi významnou destinací cestovního ruchu usilující o zapsání na Seznam památek UNESCO. Současným problémem území je však prudší pokles návštěvnosti a krátká doba pobytu návštěvníků v národním parku z důvodu katastrofálních záplav z roku 2010. Cílem mé diplomové práce je návrh marketingové strategie Národního parku České Švýcarsko se zřetelem k cestovnímu ruchu. Marketingová …více
Abstract:
National Park Czech Switzerland is a very important destination of tourism which seeks to register on the UNESCO World Heritage List. The current issue is the slump in attendance and a short time stay of visitors in the national park because of the catastrophic floods in 2010. The objective of my thesis is the proposal of marketing strategy for the National Park Czech Switzerland with regard to tourism …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pešek, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOTOČKOVÁ, Petra. Marketing národního parku jako destinace cestovního ruchu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management