Bc. Olga JIROUŠKOVÁ

Bakalářská práce

Problematika alkoholu v reklamě

The issue of alcohol advertising
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je přiblížení tématu problematiky komunikace alkoholu v reklamě. Teoretická část práce popisuje možnosti a omezení reklamy na alkohol s ohledem na právní a etickou regulaci. Praktická část srovnává komunikaci tří vybraných značek alkoholu. Poznatky z analýzy jsou doplněny o výsledky výzkumné sondy která byla pro účel této práce realizována.
Abstract:
Presented bachelor degree thesis deals with the alcohol beverage communication in advertising context. The theoretical part describes possibilities and restrictions on alcohol beverages advertising with respect to legal and ethical regulations. Communications of three selected alcohol beverage brands have been compared in the practical part. Final results of this analysis are listed together with conclusions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13666

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JIROUŠKOVÁ, Olga. Problematika alkoholu v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace