Problematika alkoholu v reklamě – Bc. Olga JIROUŠKOVÁ
Bc. Olga JIROUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Problematika alkoholu v reklamě
The issue of alcohol advertising
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je přiblížení tématu problematiky komunikace alkoholu v reklamě. Teoretická část práce popisuje možnosti a omezení reklamy na alkohol s ohledem na právní a etickou regulaci. Praktická část srovnává komunikaci tří vybraných značek alkoholu. Poznatky z analýzy jsou doplněny o výsledky výzkumné sondy která byla pro účel této práce realizována.Abstract:
Presented bachelor degree thesis deals with the alcohol beverage communication in advertising context. The theoretical part describes possibilities and restrictions on alcohol beverages advertising with respect to legal and ethical regulations. Communications of three selected alcohol beverage brands have been compared in the practical part. Final results of this analysis are listed together with conclusions …víceKlíčová slova
marketing reklama alkohol marketingový mix PR sponzoring ATL BTL on-line media samoregulace etický kodex
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
13666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIROUŠKOVÁ, Olga. Problematika alkoholu v reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
Marketingový mix v on-line bankovnictví
Petra ŠTAMBERKOVÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček