Jana SLÁDKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Marketing strategy of accommodation unit
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti …moreAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLÁDKOVÁ, Jana. \textit{Marketingová strategie ubytovacího zařízení}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/6dgtaa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLÁDKOVÁ, Jana. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
On-line marketing ve vybraném ubytovacím zařízení
Ilona Šmiková -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Karla MAŘÍKOVÁ -
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Daniela Klíčová -
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Marketing služeb v ubytovacím zařízení
Renáta Kutzendörferová -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka