Marketingová strategie ubytovacího zařízení – Jana SLÁDKOVÁ
Jana SLÁDKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Marketing strategy of accommodation unit
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie a návrh možného zlepšení. První část je zaměřena na teoretické zakotvení orientované na marketing služeb, konkrétně na cestovní ruch. Ve druhé, praktické části je aplikován marketing služeb na konkrétní ubytovně "U Teplárny". Ve třetí části na základě marketingové analýzy a dotazníkového šetření byly dané ubytovně navržené možnosti …víceAbstract:
The goal of this Bachelor thesis is an analysis of the existing market strategy and a suggestion of a possible improvement. The first part is aimed at a theoretical grounding oriented at the service marketing, specifically tourism. In the second practical part, the service marketing is applied on one particular hostel "U Teplárny". In the third part, options of improvement in the marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁDKOVÁ, Jana. Marketingová strategie ubytovacího zařízení. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
On-line marketing ve vybraném ubytovacím zařízení
Ilona Šmiková -
Marketing a management ubytovacího zařízení v udržitelném cestovním ruchu
Karla MAŘÍKOVÁ -
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
Daniela Klíčová -
Online marketing malých a středních hotelů
Tereza Smutná -
Marketing služeb v ubytovacím zařízení
Renáta Kutzendörferová -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka