Celebrity tweeting: a linguistic analysis of Miley Cyrus' Twitter account – Denisa BARIŠOVÁ
Denisa BARIŠOVÁ
Diplomová práce
Celebrity tweeting: a linguistic analysis of Miley Cyrus' Twitter account
Celebrity tweeting: a linguistic analysis of Miley Cyrus' Twitter account
Abstract:
The aim of this thesis is an analysis of Miley Cyrus' Twitter communication. In the theoretical framework, Twitter, as a new medium of communication, is introduced, together with the typical features of the internet and social media interaction. The participation culture of the internet is also introduced. The concept of celebrity is defined, as well as the concept of fandom. In the chapter that follows …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je analýza Twitterové komunikace celebrity, a to zpěvačky Miley Cyrus. V teoretické části práce je představen Twitter jako nové komunikační médium, spolu s prvky typickými pro interakci na internetu, potažmo na sociálních médiích. Twitter je také představen na pozadí participační kultury. V neposlední řadě je uveden a definován koncept "celebrity", a komunita příznivců, označována …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARIŠOVÁ, Denisa. Celebrity tweeting: a linguistic analysis of Miley Cyrus' Twitter account. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Vliv Twitter příspěvků vývojářů kryptoměn na hodnotu měn
Tereza Cejnková -
Fanfiction Authors' Self-presentation on Twitter
Martina Pekárová -
Acronyms on Twitter
Adéla Nenadalová -
Analyzing Face-Threatening Humor in Ryanair's Customer Interactions on Twitter
Lucie Kadlecová -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová