International Direct Marketing of the selected company – Bc. Florian Kehrer
Bc. Florian Kehrer
Master's thesis
International Direct Marketing of the selected company
International Direct Marketing of the selected company
Abstract:
Přímý marketing má dlouhou tradici jako nástroj přímé komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem. Do dnešního dne je direct marketing široce používaným nástrojem ve snaze zajistit loajalitu zákazníků a především získat nové zákazníky. K tomu jsou využívány jak tradiční, tak nově vyvinuté digitální komunikační kanály. Cílem této práce je zjistit, jakou roli hraje přímý marketing jako klasická forma reklamy …moreAbstract:
Direct marketing has a long tradition as a tool for direct communication between the supplier and the customer. To this day, direct marketing is a widely used tool in the effort to secure customer loyalty and, above all, to win new customers. Both traditional and newly developed digital communication channels are used for this purpose. The aim of this work is to find out what role direct marketing …moreKeywords
Direct marketing Promotion Customer loyalty Marketing mix SWOT Analysis Nestlé Mailing campaign Customer acquisition Buying behaviour World Water Day Advertising Přímý marketing Propagace Loajalita zákazníků Marketingový mix SWOT analýza Poštovní kampaň Získávání zákazníků Kupní chování Světový den vody
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Strategie získávání zákazníků v moderním pojetí
Anna Šímová -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků
Natálie Vampolová -
Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
Petra Habásková -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků
Jindřich Jíra -
SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků vybrané organizace
Barbora Barešová -
Obsahová SEO strategie jako nástroj získávání zákazníků nového e-shopu
Kateřina Gregorová -
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková