Electronic Marketing for small and medium business – Bc. Jan Pouska
Bc. Jan Pouska
Bakalářská práce
Electronic Marketing for small and medium business
Electronic Marketing for small and medium business
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití digitálního a elektronického marketingu v malých podnicích. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingové nástroje, které společnost využívá. V teoretické části bakalářské práce se autor zaměřuje na popis marketingu ve 21. století se zvláštním zaměřením na digitální marketing a jeho trendy, charakteristiky, cíle a nástroje. V praktické části bakalářské práce …víceAbstract:
The bachelor thesis is focusing on the use of digital marketing of a small business. The goal of the thesis is to describe and evaluate marketing instruments that are being used by the company. In the theoretical part, the author is focusing on the description of marketing in the 21st century with a special focus on digital marketing and its trends, characteristics, goals, and instruments. In the practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/io0kr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam