Eliška Prágrová

Bakalářská práce

Analýza vnímání privátních značek na českém trhu

Anotace:
Bakalářská práce využitím triangulace metod provádí analýzu vnímání privátních značek na českém trhu. Analýza hodnotí postavení privátních značek prostřednictvím dotazníkového šetření, a také pomocí testu designu a chuti srovnává privátní značky společnosti Lidl se značkovými výrobky. Autorka práce prokazuje, že privátní značky jsou na podobné úrovni kvality jako značkové výrobky a hlavním důvodem …více
Abstract:
The bachelor's thesis uses triangulation of methods to analyze the perception of private labels on the Czech market. The analysis evaluates the position of private labels using a questionnaire survey and also a design and taste test to compare the Lidl's private labels with branded products. The author of the thesis proves that private labels are at a similar level of quality to branded products, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Nikola Sagapova
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích