Bc. Ema Fránková

Master's thesis

Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy

Project for Setting up the Marketing Strategy and Management System of a Newly Established Company
Abstract:
Tato práce zkoumá strategicky plán pro založení a provoz Botanické kavárny v centru Brna, zahrnující podnikatelsky plán, analyzu trhu, marketingové strategie, organizační strukturu a finanční analyzu. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelsky potenciál Botanické kavárny a navrhnout strategie pro její úspěšné založení, rozvoj a udržitelnost na trhu.
Abstract:
This thesis examines the strategic plan for the establishment and operation of Botanická kávárna in the center of Brno city, including a business plan, market analysis, marketing strategies, organizational structure and financial analysis. The aim is to provide a comprehensive view of the business potential of the Botanická kavárna and to propose strategies for its successful establishment, development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Petr Novák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fránková, Ema. Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe