Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy – Bc. Ema Fránková
Bc. Ema Fránková
Master's thesis
Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy
Project for Setting up the Marketing Strategy and Management System of a Newly Established Company
Abstract:
Tato práce zkoumá strategicky plán pro založení a provoz Botanické kavárny v centru Brna, zahrnující podnikatelsky plán, analyzu trhu, marketingové strategie, organizační strukturu a finanční analyzu. Cílem je poskytnout komplexní pohled na podnikatelsky potenciál Botanické kavárny a navrhnout strategie pro její úspěšné založení, rozvoj a udržitelnost na trhu.Abstract:
This thesis examines the strategic plan for the establishment and operation of Botanická kávárna in the center of Brno city, including a business plan, market analysis, marketing strategies, organizational structure and financial analysis. The aim is to provide a comprehensive view of the business potential of the Botanická kavárna and to propose strategies for its successful establishment, development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Petr Novák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRÁNKOVÁ, Ema. \textit{Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/6eabt8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fránková, Ema. Projekt nastavení marketingové strategie a systému řízení nově zakládané firmy. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Design Management
Theses on a related topic
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Využití vnitřní a vnější motivace na pracovišti - výhody a nevýhody
Klára Vyhnálková -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Postavení, úloha a vnitřní a vnější vztahy podnikatelského subjektu, odpovědného zástupce a prokuristy, při realizaci živnostenského podnikání
Ondřej Šín -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský