David Martínek
Diplomová práce
Alternativní teorie firmy
Alternative theories of the firm
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou alternativních teorií firmy a jejich vztahem k neoklasické teorii firmy. V prvních dvou kapitolách jsou popsány příčiny vzniku samotné firmy a neoklasické teorie, následně příčiny vzniku alternativních teorií firmy a dále je prezentováno několik vybraných modelů manažerských a behavioristických teorií firmy. V návaznosti na alternativní teorie firmy se práce dále …víceAbstract:
This papers deals with the topic of alternative theories of the firm and their relation to the neoclassical theory of the firm. The first two chapters describe causes of creation of the firm itself and neoclassical theory, consequently causes of rise of alternative theories of the firm and in the end there is a decription of selected managerial and behavioral models of the firm. Following the alternative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedoucí: Jana Soukupová
- Oponent: Markéta Šumpíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia