Brand building Templářské sklepy Čejkovice – Martina SASÍNKOVÁ
Martina SASÍNKOVÁ
Master's thesis
Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Brand building Templářské sklepy Čejkovice
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá budováním značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části byly zpracovány literární poznatky z oblasti brandingu. Tato část popisuje prvky značky a jednotlivé kroky pro budování značky. Ve druhé části práce byly provedeny analýzy ke zjištění současného stavu značky Templářské sklepy Čejkovice, byl proveden kvantitativní průzkum, …viacAbstract:
This graduation theses is about building a brand. Theses is divided into theoretic and practical parts. In the initial theoretical part has been processed literary knowledge in the field of branding. This part describe elements of brand and individual steps of brand building. In the second part were performed analysis conducted to determine the current state of brand of comany Templářské sklepy Čejkovice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
11550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SASÍNKOVÁ, Martina. Brand building Templářské sklepy Čejkovice. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Nicole Grendzioková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový mix značky Mama’s World - jako zdroj konkurenční výhody
Darina Bláhová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková