Lucie Mahlová

Master's thesis

Komparace psaných projevů třináctiletých a patnáctiletých dětí z lexikálního hlediska

Lexical Comparison of Stories Written by 13 and 15-years Old Pupils (Adolescents)
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na vývoj lexikální zásoby u dospívajících. Zabývá se problematikou osvojování jazykových dovedností, a jejich využití ve vyprávění příběhů o sobě. Výzkumná část práce představuje analýzu textů třináctiletých a patnáctiletých respondentů. Cílem výzkumu je zjistit, jakou slovní zásobu respondenti autobiografických příbězích využívají, zda se v autobiografických příbězích třináctiletých …viac
Abstract:
Master thesis focuses on the development of language lexicon in adolescence. It is aimed on language skills and their usage in autobiographical stories. The research presents the analysis of autobiographical stories of 13-years and 15-yaers old adolescents. The study aim to describe language lexicon of analyzed stories, differences in both age groups and also the differences between girls and boys …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2005

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
  • Vedúci: Kamil Kopecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Cyrilometodějská teologická fakulta

Master programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství křesťanské výchovy pro 2. stupeň základních škol - Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol