Vliv influencerů na spotřební chování mileniálů v České republice – Viet Trinh Nguyenová
Viet Trinh Nguyenová
Diplomová práce
Vliv influencerů na spotřební chování mileniálů v České republice
The impact of influencers on consumer behavior of millennials in the Czech Republic.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzrůstajícím trendem využívání influencerů v oblasti propagace značek luxusní kosmetiky a jejich dopad na nákupní rozhodování českých mileniálů. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny všechny relevantní pojmy, které se dotýkají tématu. Je zde popsána Generace Y a její spotřební chování, vysvětlena jsou i …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the increasing trend of the usage of influencers in the area of promotion of luxury cosmetics brands and their impact on the purchasing decisions of the Czech Millennials. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. In the theoretical part are all the relevant concepts that touch the topic defined. Generation Y and its consumption …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74074
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Soňa Handschuhová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74074
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Impact of Influencer Marketing on Consumer behavior
Simon Robert -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá