Viet Trinh Nguyenová

Master's thesis

Vliv influencerů na spotřební chování mileniálů v České republice

The impact of influencers on consumer behavior of millennials in the Czech Republic.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vzrůstajícím trendem využívání influencerů v oblasti propagace značek luxusní kosmetiky a jejich dopad na nákupní rozhodování českých mileniálů. Práce je rozdělena na tři části – teoretickou, metodologickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny všechny relevantní pojmy, které se dotýkají tématu. Je zde popsána Generace Y a její spotřební chování, vysvětlena jsou i …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with the increasing trend of the usage of influencers in the area of promotion of luxury cosmetics brands and their impact on the purchasing decisions of the Czech Millennials. The thesis is divided into three parts - theoretical, methodological and practical. In the theoretical part are all the relevant concepts that touch the topic defined. Generation Y and its consumption …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedúci: Radek Tahal
  • Oponent: Soňa Handschuhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74074

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management