Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International – Veronika Finková
Veronika Finková
Bakalářská práce
Komunikační politika watchdogových organizací: případová studie Transparency International
Communication policies of watchdog organizations: case study Transparency International
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací v neziskovém sektoru, konkrétně ve watchdogových organizacích. Cílem této práce je vyzkoumat, jaké jsou charakteristické prvky komunikačních politik ve watchdogových organizacích. V prvních dvou kapitolách se práce nejprve zabývá základními pojmy jako neziskový sektor a marketing jako nutný základ pro další výzkum. Zabývá se také obecně komunikací v neziskovém …víceAbstract:
This thesis concerns itself with communication in not-for-profit sector, namely in watchdog organization. It's aim is to explore characteristic elements of communication policies of watchdog organizations. First two chapters of the thesis deal with key terms such as "not-for-profit sector" or importance of marketing, since explanation of these is crucial for further inquiry. The second chapter also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Vymětal
- Oponent: Kamil Fleissner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Appraisal of Transparency International in the Czech Republic
Lucie Kubrová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Přístup českých watchdogů k budoucímu financování neziskových organizací v ČR
Daniel Novotný