Optimalizace pomůcek využívaných při výuce ve třídě pro žáky s autismem – Bc. Adéla Sikorová
Bc. Adéla Sikorová
Bakalářská práce
Optimalizace pomůcek využívaných při výuce ve třídě pro žáky s autismem
Optimalization of Aids in Education of Students with Autism
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá autismem a vzdělávacími pomůckami určenými pro děti s touto poruchou. Praktická část práce je věnována kvalitativnímu výzkumu optimalizace pomůcek pro konkrétního žáka s autismem.Abstract:
The thesis deals with autism and learning aids designed for children with this disorder. The practical part is devoted to qualitative research of optimizing tools for an individual pupil suffering from autism.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sc0ul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Jana Nováková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Using behavioural economics for effective policy design to improve individual and population well-being
Ondřej Kácha -
Poruchy spánku u ľudí s roztrúsenou sklerózou a chronická únava, vzťah s kognitívnym výkonom
Lucia Lichvárová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Stigmatizácia a vplyv porúch autistického spektra detí a dospievajúcich na život rodiny.
Terézia Súkeníková