Kristina Jaklová

Bakalářská práce

Role gamifikace v marketingu

The role of gamification in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá roli gamifikace v marketingu a především to, jak integrace herních prvků může zvýšit angažovanost a loajalitu spotřebitelů. V dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí hledají marketéři neustále inovativní strategie, jak získat a udržet pozornost spotřebitelů. Gamifikace, která spočívá v aplikaci principů designu her a mechaniky do nehracích kontextů, se ukázala …více
Abstract:
This bachelor's thesis explores the role of gamification in marketing, particularly how integrating game elements can enhance consumer engagement and loyalty. In today's highly competitive business environment, marketers are constantly seeking innovative strategies to capture and retain consumer attention. Gamification, which involves applying game design principles and mechanics to non-game contexts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Michaela Stránská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92406

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma