Kristina Jaklová

Bachelor's thesis

Role gamifikace v marketingu

The role of gamification in marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá roli gamifikace v marketingu a především to, jak integrace herních prvků může zvýšit angažovanost a loajalitu spotřebitelů. V dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí hledají marketéři neustále inovativní strategie, jak získat a udržet pozornost spotřebitelů. Gamifikace, která spočívá v aplikaci principů designu her a mechaniky do nehracích kontextů, se ukázala …more
Abstract:
This bachelor's thesis explores the role of gamification in marketing, particularly how integrating game elements can enhance consumer engagement and loyalty. In today's highly competitive business environment, marketers are constantly seeking innovative strategies to capture and retain consumer attention. Gamification, which involves applying game design principles and mechanics to non-game contexts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2024
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Michaela Stránská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92406

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Mezinárodní obchod

Theses on a related topic