Kristina Jaklová
Bachelor's thesis
Role gamifikace v marketingu
The role of gamification in marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá roli gamifikace v marketingu a především to, jak integrace herních prvků může zvýšit angažovanost a loajalitu spotřebitelů. V dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí hledají marketéři neustále inovativní strategie, jak získat a udržet pozornost spotřebitelů. Gamifikace, která spočívá v aplikaci principů designu her a mechaniky do nehracích kontextů, se ukázala …moreAbstract:
This bachelor's thesis explores the role of gamification in marketing, particularly how integrating game elements can enhance consumer engagement and loyalty. In today's highly competitive business environment, marketers are constantly seeking innovative strategies to capture and retain consumer attention. Gamification, which involves applying game design principles and mechanics to non-game contexts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92406
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2024
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Michaela Stránská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
Cíle a realita gamifikace v marketingu
Dominika Krejčová -
Potenciál gamifikace jako marketingového nástroje vysokých škol
Eva Možná -
Gamifikace a nákupní záměr
Fortesa Haziri