Koncept internetového marketingu v praxi společnosti Pegres – Bc. Klára Kuberová, DiS.
Bc. Klára Kuberová, DiS.
Diplomová práce
Koncept internetového marketingu v praxi společnosti Pegres
The concept of internet marketing in Pegres company
Anotace:
Cílem práce je návrh konceptu internetového marketingu pro společnost zabývající se výrobou a prodejem obuvi. Pro návrh konceptu jako operačního marketingového nástroje byl zvolen taktický nástroj Webový marketingový mix 4S. V prostředí tohoto nástroje byly provedeny analýzy současných firemních zdrojů a procesů a navržena opatření pro efektivní realizaci internetového marketingu v souladu s marketingovou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to suggest a concept of internet marketing for a company dealing with production and sale of shoes. Web marketing mix 4S was selected for the concept of operative marketing solution. Analyses of current company resources and processes were performed in the environment of this concept and solutions were suggested for efficient realisation of internet marketing in accordance …víceKlíčová slova
Marketing on-line marketing marketingový mix webový marketingový mix 4S internetová marketingová komunikace SEO SEM on-line marketingová kampaň analýza klíčových slov analýza cílové skupiny elektronický obchod Marketing Mix Web 4S Marketing Mix Internet Marketing Communication On-line Marketing Compaign Keyword Analysis Target Group Analysis E-shop
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0au6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 11. 2015
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová