Complications in practical work with IT Asset Management (ITAM) – Kristiana Dervishaj
Kristiana Dervishaj
Diplomová práce
Complications in practical work with IT Asset Management (ITAM)
Complications in practical work with IT Asset Management (ITAM)
Anotace:
ITAM should be a critical part of an IT strategy in any organization. By collecting data about the computer systems that make up IT services, ITAM can be utilized as a dynamic apparatus concerning equipment and programming use, purchases, and rearrangements. It also assists associations with dealing with their IT bequests more effectively. Throughout the study and research complications and issues …víceAbstract:
ITAM should be a critical part of an IT strategy in any organization. By collecting data about the computer systems that make up IT services, ITAM can be utilized as a dynamic apparatus concerning equipment and programming use, purchases, and rearrangements. It also assists associations with dealing with their IT bequests more effectively. Throughout the study and research complications and issues …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86095
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2022
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86095
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Improvement of the IT services within the internal product database of pet nutrition company based on ITIL / ITSM recommendations
Timur Kamaliev -
Adaptation of ITIL for Smart City implementation
Františka Romanovská -
Návrh zavedení ITSM s využitím rámce ITIL se zaměřením na bezpečnost
Dominik Antalík -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Implementace ITIL v malých a středních firmách
Jan Albrecht -
Analýza a dokumentace procesů provozu služeb v IT organizaci podle ITIL
Tomáš Dedrle