Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody – Bc. Tereza Sloupenská
Bc. Tereza Sloupenská
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody
Corporate social responsibility as a source of competitive advantage
Anotace:
Cílem diplomové práce „Společenská odpovědnost podniku jako zdroj konkurenční výhody“ je stanovit, jaký vliv mají CSR aktivity podniků na spokojenost jejich zákazníků. Zákaznická spokojenost je v tomto případě vybrána jako zkoumaná složka konkurenční výhody. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v první části je věnován prostor představení témat společenská odpovědnost podniků …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Corporate social responsibility as a source of competitive advantage” is to identify an impact of CSR activities on customer satisfaction. Customer satisfaction is considered to be a part of competitive advantage. The submitted thesis is divided into two parts. The first part focuses on introduction of topics corporate social responsibility, competitive advantage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bzw5c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia