Ing. Michal SKOPOVÝ

Bachelor's thesis

Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti Starobrno a. s.

An analysis of competitor's field aims at product Heineken from company STAROBRNO, a. s.
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a. s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a. s. Z analýzy …more
Abstract:
This work deals with an analysis of competitor{\crq}s field of the beer-production company STAROBRNO a. s. and aims at compare company product and it the most important competitors on the market. It describes the beer fields setting, as is negotiating strength of buyers, suppliers, replacements, competitors and potential new competitors. Some attention is also given to strengths and weaknesses of STAROBRNO …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier: 4733

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SKOPOVÝ, Michal. Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti Starobrno a. s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing