Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Andrea Šťastná
Bc. Andrea Šťastná
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce je na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení marketingové komunikace“. V teoretické části jsem se zabývala pojmem a nástroji marketingové komunikace. Další část práce je zaměřena především na vysvětlení pojmu sociální kampaň. Poté jsem se věnovala pojmu marketingový výzkum a jeho roli v marketingovém informačním systému a marketingové strategii. V praktické části …víceAbstract:
Thesis is on the topic „Use of marketing research for effective marketing communication tools set“. In the theoretical part I deal with a concept and tools of marketing communication. Another part of the work is focused on the notion of social campaign. Then I focused on the concept of marketing research and its role in the marketing information system and marketing strategy. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bro3r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Design of Methodology for Laboratory Research of Filtration Parameters of the Rock-CO2 System of the Žarošice Deposit
Janani Augustin -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal