Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Andrea Šťastná
Bc. Andrea Šťastná
Master's thesis
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Abstract:
Diplomová práce je na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení marketingové komunikace“. V teoretické části jsem se zabývala pojmem a nástroji marketingové komunikace. Další část práce je zaměřena především na vysvětlení pojmu sociální kampaň. Poté jsem se věnovala pojmu marketingový výzkum a jeho roli v marketingovém informačním systému a marketingové strategii. V praktické části …moreAbstract:
Thesis is on the topic „Use of marketing research for effective marketing communication tools set“. In the theoretical part I deal with a concept and tools of marketing communication. Another part of the work is focused on the notion of social campaign. Then I focused on the concept of marketing research and its role in the marketing information system and marketing strategy. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bro3r/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Andrea. \textit{Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6g5c0f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Determinanty dalšího vzdělávání učitelů středních škol se zřetelem na marketing vzdělávacích institucí
Petr Adamec -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Design of Methodology for Laboratory Research of Filtration Parameters of the Rock-CO2 System of the Žarošice Deposit
Janani Augustin -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal