Analýza marketingových komunikací virtuálního operátora Kaktus a jejich působení na mladé lidi – Andrea Kurniková
Andrea Kurniková
Bachelor's thesis
Analýza marketingových komunikací virtuálního operátora Kaktus a jejich působení na mladé lidi
Analysis of marketing communications of virtual network operator Kaktus and their impact on young people
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o marketingových komunikacích v měnícím se telekomunikačním odvětví. Teoretická část se věnuje vysvětlení základních marketingových pojmů a rozebírá SWOT analýzu a formy komerčních komunikací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku marketingových komunikací virtuálního operátora Kaktus včetně SWOT analýzy a vlastního výzkumu. Přínos práce je ve vyhodnocení komunikací …viacAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the marketing communications in the changing telecommunications industry. Theoretical part focuses on explanation of the main marketing terms and characterizes SWOT analysis and forms of commercial communications. Practical part focuses on main characteristics of marketing communications of virtual network operator Kaktus including SWOT analysis and research. The main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský