Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu – Bc. Radim Zacios
Bc. Radim Zacios
Diplomová práce
Možnosti měření efektivnosti influencerské marketingové komunikace na Instagramu
Possibilities of measuring the effectiveness of influencer marketing communication on Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi měření efektivnosti influencer marketingu na sociální síti Instagram. Influencer marketing nabízí široké možnosti, kterými mohou značky autenticky oslovit nové cílové skupiny za účelem propagace produktů nebo rozšíření povědomí o značce. Spolupráce influencera a značky může být nastavena individuálně s cílem dosáhnout potřebných hodnot, které si značka předem …víceAbstract:
This master´s thesis deals with the possibilities of measuring the effectiveness of influencer marketing on the Instagram social network. Influencer marketing offers a wide range of opportunities for brands to authentically reach new audiences to promote products or increase brand awareness. The collaboration between the influencer and the brand can be set individually to achieve the necessary values …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Lucie Vaňková, Ph.D.
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva