Formy alternativní a augmentativní komunikace a jejich uplatnění u žáků v základní škole speciální – Denisa SWAKOŃOVÁ
Denisa SWAKOŃOVÁ
Bakalářská práce
Formy alternativní a augmentativní komunikace a jejich uplatnění u žáků v základní škole speciální
Forms of alternative and augmentative communication and their application to students in special elementary school
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá formy alternativní a augmentativní komunikace u žáků základní školy speciální. Hlavním cílem je analyzovat možnosti využití těchto forem komunikace v praxi. Teoretická část práce pojímá dvě oblasti. První se zabývá legislativním rámcem, žáky a jejich komunikací v základní škole speciální. Druhá část se věnuje různým formám alternativní a augmentativní komunikace. V praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis researches the forms of alternative and augmentative communication in primary special education students. Analysing the potential applications of these communication channels in real-world situations is the primary goal. The thesis's theoretical section addresses two topics. The first focuses on the pupils' communication in a special primary school, as well as the legislative framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Irena Johanka Savková, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SWAKO$\backslash$'NOVÁ, Denisa. \textit{Formy alternativní a augmentativní komunikace a jejich uplatnění u žáků v základní škole speciální}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/6gduuc/.
Jak správně citovat práci
SWAKOŃOVÁ, Denisa. Formy alternativní a augmentativní komunikace a jejich uplatnění u žáků v základní škole speciální. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková