Bc. Tereza Kepáková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka

Marketing strategy proposal for school facility environmental education Lipka
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie školskému zařízení Lipka. Za tímto účelem byly provedeny potřebné analýzy a vlastní marketingový průzkum, na jejichž základě je zformulována marketingová strategie, která klade důraz na propagaci, cenotvorbu a rozšíření nabídky o atraktivní obory.
Abstract:
The aim of this thesis is the marketing strategy proposal for the Lipka school facility. To achieve this goal the necessary analysis and marketing survey were made. According to them the marketing strategy emphasize the propagation, pricing policy and the extension of the offer of attractive subjects.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting