Metody a nástroje na podporu kreativity – Kristina Šturmová
Kristina Šturmová
Diplomová práce
Metody a nástroje na podporu kreativity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením a implementací technik na podporu tvořivosti v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny termíny jako tvořivost, kroky kreativního procesu a faktory ovlivňující kreativitu. Na tvořivost je nahlédnuto z několika úhlů pohledu od kreativity ve vztahu k jedinci, kreativity ve vztahu k týmu a kreativity na úrovni celé organizace. V závěru teoretické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation and implementation of creative techniques in a specific company. The theoretical part includes chapters such as creativity, steps of the creative process and factors that influence creativity. It is viewed from several perspectives starting from creativity of the individual, creativity of the team and creativity at the level of the entire organization. At …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6gw8t4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Organizational culture in a selected company
Šimon Kopsa -
Selected Techniques of Teaching Creative Writing
Jiří KASPAR -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví ve vybrané společnosti
Kateřina Matošková -
Kreativní techniky v účetnictví a jejich dopady na věrný a poctivý obraz
Denisa KŘÍŽOVÁ -
Kreativní techniky při práci v týmu
Nikol Mašková -
Kreativní účetnictví - využívání technik kreativního účetnictví v podmínkách České republiky
Dagmar Alžběta Pastorová -
Kreativní proces v komunikaci
Kateřina Marešová -
Kreativní techniky v rámci tvorby komunikačních kampaní v praxi
Kateřina Marešová