Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements – Bc. Veronika Dvořáková
Bc. Veronika Dvořáková
Diplomová práce
Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
Two Senses in a Pun, The Case of Print Advertisements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá slovní hříčkou v tištěné reklamě, konkrétně pak vztahem mezi dvěma smysly této slovní hříčky. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž první část poskytuje teoretické zázemí pro část druhou – analýzu. Ta sestává ze dvou fází, z nichž první si dává za cíl pojmenovat a definovat vztah mezi dvěma smysly slovní hříčky a druhá fáze vztah mezi těmito smysly analyzuje …víceAbstract:
The diploma thesis Two Senses in a Pun, the Case of Print Advertisements deals with the relationship between the two senses in a pun. It is divided into a theoretical and a practical part. The former provides theoretical background for the latter which is the analysis. The analysis consists of two phases; the first one aims to name and define the relationship between the two senses in a pun and the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dhy7u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Jan Chovanec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura