Bc. Monika Kavická

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Abstract:
The subject of diploma thesis "Analysis of communication campaign" is an analysis of the present communication campaign of a small hotel Hájenka. Based on the results of the analysis a new communication campaign is proposed. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part summarizes the information and knowledge of marketing communication and a process of planning a …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Analýza komunikačnej kampane podniku“ je analýza súčasnej komunikačnej kampane penziónu Hájenka a na základe výsledkov analýzy bude navrhnutá nová komunikačná kampaň. Práca sa delí na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú zhrnuté teoretické poznatky o marketingovej komunikácii a postup plánovania marketingovej kampane. Praktická časť sa venuje marketingovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management