Eva Moučková

Diplomová práce

In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.

In-store marketing and possibilities of its use in BILLA, Ltd
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje …více
Abstract:
This thesis deals with the in-store marketing and its application in the supermarket Billa ltd. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with sales support, which includes in-store marketing. In the practical part I describe the current trends within in-store marketing and the merchandising problems there as well. The practical work is also dedicated to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Linda Jelínková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45621