In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o. – Eva Moučková
Eva Moučková
Diplomová práce
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
In-store marketing and possibilities of its use in BILLA, Ltd
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje …víceAbstract:
This thesis deals with the in-store marketing and its application in the supermarket Billa ltd. The work is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with sales support, which includes in-store marketing. In the practical part I describe the current trends within in-store marketing and the merchandising problems there as well. The practical work is also dedicated to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Linda Jelínková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45621
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Rudolf Ešner -
The impact of POS materials on sales: LEGO Nexo Knights 2016 campaign in toy specialist stores
Veronika Kinštová -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Propagace a merchandising animovaného filmu
Michal KUPILÍK -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál