Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě – Mgr. Lenka Krausová
Mgr. Lenka Krausová
Diplomová práce
Sebehodnocení žáků se specifickými vývojovými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Self-esteem of Pupils with Specific Learning Disabilities and their Positions in the Class
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku specifických vývojových poruch učení (specifické poruchy učení, SPU). Naším cílem bylo zjistit, zda žáci, kterým byla některá z forem poruch učení diagnostikována a kteří byli integrováni do běžného typu základních škol, mají ve srovnání se svými vrstevníky nižší sebehodnocení. Dále nás zajímalo, jaké sociální pozice budou tito jedinci ve školních třídách …víceAbstract:
This thesis is focused on the topic of the specific developmental learning disorders (specific learning disabilities). The aim of this paper is to find out whether the pupils, who have been diagnosed to have some type of the specific learning disabilities and who have been put into a common elementary school, have lower self-esteem in comparison to other children of their age. Further, we were interested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ua38l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Jane Austen's characters Elizabeth Bennet and Emma Woodhouse and their social position
Linda HRDÁ -
Position of social enterpreneurship in European regions
Anežka Bruštíková -
The position of social media in Turkey in comparison with the EU
Utku Asarkaya