Pedagogicko - psychologické aspekty řešení výchovných problémů – Bc. Daniela Rafajová
Bc. Daniela Rafajová
Diplomová práce
Pedagogicko - psychologické aspekty řešení výchovných problémů
Pedagogical - Psychological aspects of the solution of educational problems
Anotace:
Předkládaná diplomová práce poukazuje na příčiny vzniku výchovných problémů u dětí a mládeže, vzniku patologického chování a zároveň předkládá názorné ukázky jejich možného řešení a výsledků. Objasňuje vzájemnost a propojenost určitých jevů a procesů, modeluje životní situace a tím přispívá k nezkreslenému pohledu na současnou výchovu mladé generace i spolupráci mezi rodinou a různými institucemi.Abstract:
The diploma thesis is aimed on the cause of educational problems among children and youth, also on origin of pathological behavior and also the thesis presents illustrative examples of possible solutions and results. It explains mutuality and integration of of certain phenomena and processes, models life situations and thus contributes to distortion-free view of the contemporary education of young …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ky668/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
- Oponent: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
How does family environment influence adolescent subjective psychosomatic health?
Yi Huang -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková -
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková