Dílčí funkce u dětí předškolního věku a metody vedoucí k jejich rozvoji – Bc. Monika HLAVŇOVSKÁ
Bc. Monika HLAVŇOVSKÁ
Master's thesis
Dílčí funkce u dětí předškolního věku a metody vedoucí k jejich rozvoji
Partial functions in preschool children and methods leading to their development
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou dílčích funkcí u dětí předškolního věku, jejich definováním, možností jejich deficitů a důsledků plynoucích z plně nerozvinutých dílčích funkcí. Současně se zaměřuje na popis nejznámějších metodik určených k rozvoji těchto funkcí a s tím spojené prevenci specifických poruch učení v pozdějším, školním věku. Popisuje metodu Brigitte Sindelarové, Metodu dobrého …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of partial functions in children of preschool age, their definition, the possibility of their deficits and the consequences of incompletely developed partial functions. At the same time, it focuses on the description of the best-known methodologies intended for the development of these functions and the related prevention of specific learning disorders at a later …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLAVŇOVSKÁ, Monika. Dílčí funkce u dětí předškolního věku a metody vedoucí k jejich rozvoji. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Komunikační schopnost a školní připravenost dětí předškolního věku
Jana Sedláčková -
Školní připravenost dětí předškolního věku s kochleárním implantátem
Jana Podešvová -
ŠKOLNÍ PŘIPRAVENOST V OBLASTI GRAFOMOTORIKY DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU NA VYBRANÝCH MŠ
Anna BUREŠOVÁ -
Školní připravenost dětí z dětských domovů
Kristýna ŠVECOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí ke vstupu do ZŠ
Veronika ŠMEHLÍKOVÁ -
Školní zralost a připravenost předškolních dětí z pohledu rodičů a pedagogů zainteresovaných škol v Havířově
Lenka ŽINČÍKOVÁ