Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu – Bc. Lucie Konečná
Bc. Lucie Konečná
Diplomová práce
Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu
Application of Behavioral Economics in Marketing
Anotace:
Cílem práce je identifikovat možnosti využití vědeckých výsledků na poli behaviorální ekonomie v oblasti marketingu. V teoretické části student popíše disciplíny behaviorální ekonomie a marketingu. V praktické části navrhne aplikaci poznaných metod z oblasti behaviorální ekonomie na konkrétním případu z marketingové praxe.Abstract:
The aim of the work is to identify the possibilities of using scientific results in the field of behavioral economics in the field of marketing. In the theoretical part, the student describes the disciplines of behavioral economics and marketing. In the practical part of the proposed application of a recognizable method from the field of behavioral economics to a specific case from marketing practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/i4n8k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Aplikace behaviorální ekonomie v marketingovém řízení
Radka Kubalová -
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Klára Ptáková -
Behaviorální ekonomie a využití jejích poznatků v marketingu
Aneta Suchomelová -
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
Kristýna Hašková -
Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi
Nela Špechtnerová -
Aplikace poznatků z behaviorální ekonomie v marketingu a reklamě
Eva Kouřilová -
Využití principů behaviorální ekonomie v herním průmyslu se zaměřením na jednotlivé obchodní modely
Tereza Matulová