Bc. Lucie Konečná

Diplomová práce

Aplikace behaviorální ekonomie v oblasti marketingu

Application of Behavioral Economics in Marketing
Anotace:
Cílem práce je identifikovat možnosti využití vědeckých výsledků na poli behaviorální ekonomie v oblasti marketingu. V teoretické části student popíše disciplíny behaviorální ekonomie a marketingu. V praktické části navrhne aplikaci poznaných metod z oblasti behaviorální ekonomie na konkrétním případu z marketingové praxe.
Abstract:
The aim of the work is to identify the possibilities of using scientific results in the field of behavioral economics in the field of marketing. In the theoretical part, the student describes the disciplines of behavioral economics and marketing. In the practical part of the proposed application of a recognizable method from the field of behavioral economics to a specific case from marketing practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/i4n8k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management