Zuzana CHALUPOVÁ

Diplomová práce

Lexikální protředky v jazyce reklamy

Lexical means of the advertisements language
Anotace:
Práce popisuje lexikální stránku tištěných reklamních textů a televizní reklamy na základě funkčních stylů a na základě os spisovnost ? nespisovnost a hovorovost ? neutrálnost ? knižnost. Zabývá se útvary národního jazyka, vrstvami slov podle slohových a časových příznaků, slovním významem, slovotvorbou, vztahy slov ve slovní zásobě, frazeologií a dalšími. Pozornost je věnována i širším souvislostem …více
Abstract:
This thesis describes the lexical aspect of printed advertising leaflets and television advertisments on the basis of the functional styles and also on the basis of the lines formality ? informality and colloquiality ? neutrality ? literariness. It deals with the units of the national language, the overlays of words according to its stylistic and temporal marks, the word meaning, the word-formation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Zveřejnit od: 6. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 5. 2012
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHALUPOVÁ, Zuzana. Lexikální protředky v jazyce reklamy. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / český jazyk - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh), Společný základ pro učitelství pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství výtvarné výchovy pro 2. stupeň ZŠ